Kommentare: 28
  • #28

    Nadine Weber (Dienstag, 19 Februar 2013 17:35)

    Kompliment, sehr schöne Bilder!! Besonders das mit dem Auge gefällt mir wahnsinnig gut!
    Ich wünsche Dir viel Erfolg und hoffe das ich evtl bald mal an einer Vernissage von dir dabei sein darf! :-)

  • #27

    Bea (Dienstag, 22 Januar 2013 16:41)

    hei lukas han dini Bilder a glueget und bin super
    über rast gsi was du so machst und i kan der nu es riesigs komplement mache. super super lg bea

  • #26

    manu (Samstag, 05 Januar 2013 16:26)

    super bilder :)
    weni mal es bild bruche oder so chuni uf jedefall zu dir :)
    blib so wied bisch.
    grüessli
    manu

  • #25

    Sabrina (Donnerstag, 20 Dezember 2012 07:23)

    super schöne, warme und kraftvolle Bilder.

  • #24

    Bräm Angelika (Dienstag, 27 November 2012 17:02)

    Lieber Herr Schmid
    Kompliment, Sie haben Talent und Ihre Bilder gefallen mir! Viel Erfolg damit und alles Gute!
    Herzlicher Grusss
    Angelika Bräm, Fehraltorf

  • #23

    Jasi (Mittwoch, 07 November 2012 15:29)

    Herzliche dank für das super schöne bild:) uftrag super umgsezt ha mega freud und s bild hett ez au sin platz becho:) mach witter so und wer weiss evt benötige ich den nomal es bild:) danke danke küssli jasi

  • #22

    Jasmin und Michi (Donnerstag, 25 Oktober 2012 09:06)

    Hey Lukas, han grad dini Siite agluegt. Isch ja dä Hammer!! Würkli ganz schöni Bilder!!! Viellicht chömemer denn no uf diich zue; du weisch ja, euses Schlafzimmer wird violett, da bruuchemer sicher no es schöns Bild wo dezue passt! Mach wiiter so!! LG Jasmin und Michi

  • #21

    Patrizia Schaufelberger-Bortolas (Mittwoch, 12 September 2012 16:18)

    Hey super was Du da machsch

    Liebe Grüess

    Patty

  • #20

    Ursula Schmid (Mittwoch, 05 September 2012 19:56)

    Hoi Lukas
    Hei, die Kalla-Blueme isch denn e Wucht, das Bild isch prächtig worde, gfallt mir ganz speziell guet. Gratuliere vo Herze.
    Jetzt muess ich wechsle uf d' Rubrik Aufträge. Also bis denn. Kussi Ma

  • #19

    jasmin (Samstag, 18 August 2012 18:47)

    Wie Ich gseee und ich bestune chan giz wieder neui und sehr intressanti Bilder:) ich möcht dir a dere Stell nomal sege wie stolz ich uf dich bi und immer wird hinter dir stah:)) super Bilder Lukas und gib ned uf gahn din Weg witterhin und zeigs allne.. min respekt häsch.. vill glück und heb der sorg jasmin;))

  • #18

    Nadia (Donnerstag, 16 August 2012 07:58)

    Hoi Lukas, ich find dini Homepage glunge und dini Bilder sind wiitgriifend und spannend.
    Wünsche dir alles Gueti uf dim wiitere Läbänswäg und vill Erfolg! lg Nadia

  • #17

    Angi (Samstag, 28 Juli 2012 21:35)

    Hey Lukas, find dini page würkli super! Super kreativ, wünsch dr alles gueti i dim Künstlerlebe, ganz viiil Erfolg! Kussi Angi

  • #16

    Meiren (Freitag, 27 Juli 2012 09:01)

    Hey Bro..
    Wooow!! Dini Hompage isch de hammer! Mir fähled richitig d Wort! Brüäderli, es macht mich sehr stolz und glücklich z gseh wie du für dini Liideschaft und din Erfolg kämpfsch und was du bis ez scho alles uf d Bei gstellt und erreicht häsch!! Du bisch en grossartige Mänsch und ich hoffe vo Herze das du idem Buisness vill Erfolg wirsch ha!! Ich bin sooo froh und stolz dich als Brüäder dörfe z ha! Au vo minere Siite isch de Glaube a dich und d Understützig da! Sorry dases so lang gange isch abr ich han mr welle Ziit näh zum alles gnoischtens z studiere :) bis bald und hey..Daumen hoch und Hut ab! Kuss dini Sis (Rönässasion) :)

  • #15

    Baba (Sonntag, 22 Juli 2012 11:12)

    Für din Künstler Weg wünsch ich dir viel Kraft und vieli kreative und unvergesslichi Moment...
    Bsunders gfallt mer din Gedanke, dass en Teil vom Erlös vo dine Bilder mit kranke Mensche teile möchtsch..
    Liebs grüssli Baba

  • #14

    Dany und Markus Bischof (Sonntag, 22 Juli 2012 10:59)

    Lieber Lukas!!!

    Du kannst sooooo stolz auf dich sein! Toll, wie du deinen Weg gehtst! Braaaaaaaavo! Es ist schön, dich zu kennen! Komm doch gern mal wieder auf einen Kaffee ins Gmüetlihuus Theilig, damit ich dich noch weiter loben kann! Echt toll! Weiter so!
    Gaaaaaanz herzliche Grüsse und viel Gesundheit, Gfreuts und alles Liebe senden dir Dany, Markus und alle Tierli aus dem Gmüetlihuus!!!!

  • #13

    Tanja (Samstag, 21 Juli 2012 14:18)

    Hey
    Ich finds mega schön zgseh, das du so kreativ bisch und das machsch woder Spass macht. Ich wirde dich uf jede Fall immer understütze. Glaub a dich und dini Bilder und verwürkliche dini Träum.
    De Ängel gfallt mir halt immerna am beste :-)
    Liebs Grüessli Tanja

  • #12

    Windler Alexandra (Freitag, 20 Juli 2012 21:13)

    Dini Bilder sind würkli Hammer Lukas. Du hesch echt Talent. Findi super mit dinere Homepage. Mach nur wieter so. Das chunt guet. Dini Bilder sind super kreativ, muesch unbedingt wieter mache. Ich wünsch dir nur s'Bescht und das na vieli andri Lüt dini Bilder entdecket.
    Vieli liebi Grüessli
    Alexandra

  • #11

    Andy Imfeld (Donnerstag, 19 Juli 2012 21:30)

    Sali Lukas
    Isch würkli e glungni site und au sehr detailiert, us was für asichte du die Bilder malsch...
    viel erfolg und bis gli

  • #10

    Sabrina Megert (Freitag, 13 Juli 2012 11:38)

    Hey Lukas

    Super Homepage. Bin positiv überrascht. Han gar nid gwüsst, dass du dich so für Kunst interessiersch.
    Sind au super Bilder wo du malsch.
    Wünsche dir uf allfäll viel Erfolg.

    Liebs Grüessli
    Sabrina

  • #9

    Ursi Zimmermann (Donnerstag, 12 Juli 2012 11:19)

    Wow, von deinem Talent habe ich ja gar nichts gewusst! Wüsche dir viel Erfolg, Spass & Freude bei deinem kreativen Tun...
    Liebe Grüsse
    Cousine Ursi

  • #8

    jasmin (Montag, 09 Juli 2012 21:58)

    hallo liebe lukas ich bin so stolz uf dich das du dir as herz gfasst hesch und du de schritt gmacht hesch zum dini wundervolle bilder z zeige. Ich wird immer hinder dem stah wo du machsch und freu mi scho ez uf dini wittere bilder. Au das mit de vernisage wirsch du irgendwenn bestritte und all dini kolege und koleginne dini familie und au ich werdet dich bestärke und dich dadebi understüze mach witter so. jasmin

  • #7

    Andrea Linder (Sonntag, 08 Juli 2012 12:25)

    Aufgrund eines Tipps wurde ich auf die Homepage von Lukas Schmid hingewiesen. Mich beeindruckt die Leidenschaft und Intensität dieses jungen und begabten Künstlers sehr ! Vorallem sprechen mich seine Bilder zum Thema Harmonie an. Auf den ersten Blick gefallen mir seine Farbkombinationen, auf den zweiten seine Kreativität und gleichzeitige Geradlinigkeit ! Ich freue mich, mehr von ihm zu sehen und denke, dass er das Potential für eine Zukunft hat auf diesem Gebiet !! Ich wünsche ihm auf jeden Fall alles Gute und viel Erfolg :-)

  • #6

    Corinne W. (Samstag, 07 Juli 2012 10:09)

    Hey das isch ä super Homepage. Dini Bilder sind cool. Am beste gfalled mir aber diä orange harmonische Bilder! Das machsch du echt super. Mach wiiter so! Lg

  • #5

    Steffi (Freitag, 06 Juli 2012 21:31)

    Bin positiv überrascht über dini Homepage und über din Entscheid en Schritt wiiter zgah i dinere Kunstkariere. Ich wünsch Dir viel Erfolg und wiiterhin soviel Muet. Hauptsach Du häsch Spass dra :-)

  • #4

    Ursula Schmid (Freitag, 06 Juli 2012 17:02)

    Salü lieber Lukas
    Deine Bilder erstrecken sich über ein breites Band sodass du bestimmt sehr unterschiedliche Menschen ansprechen kannst. Es gibt ein paar Bilder die berühren mich ganz besonders, du weisst welche es sind und weshalb. Andere sind schön und nur vereinzelte Bilder sagen mir nichts. Es ist soo spannend wie es weiter geht. Dir wünsche ich ganz viel Freude, Glück und Erfolg, weiterhin alles Liebe sowie gute Eingaben für neue Bilder.
    Herzliche Grüsse Ma hdl

  • #3

    Anja (Freitag, 06 Juli 2012 15:42)

    Ein super Anfang, gut erarbeitete Homepage, positive Bilder. Mal weiter so=) Wünsch dir viel Erfolg.

  • #2

    Ursula Schmid (Donnerstag, 05 Juli 2012 20:29)

    Lieber Lukas von Herzen gratuliere ich dir zu deinem Mut. Wer wagt gewinnt! Die Umsetzung der Homepage hast du wirklich super gemacht,wir sind sehr stolz auf dich. Wir wünschen dir ganz viele nette und interessante Begegnungen welche dein Leben bereichern mögen. Wir lieben dich und wünschen dir von Herzen alles Liebe, gute Gesundheit, Freude sowie Gottes Segen auf all deinen Wegen. Mach weiter so viel Glück. Wir sind sehr stolz auf dich. Kussi.
    In Liebe Ma

  • #1

    Heinrich Schmid (Donnerstag, 05 Juli 2012 18:11)

    Lieber Lukas
    Ich finde, Du hast Deine Kunst-Homepage professionell und sehr ansprechend gestaltet. Ich wünsche Dir von Herzen viel Erfolg und Freude damit.
    Herzliche Grüsse, Papi